Sponsors & links

Wilt u ons helpen, laat het ons weten!

Stichting Liz onvangt haar inkomsten ontvangen vanuit de Jeugdwet of WLZ via Zorg in Natura of PGB. Dit is niet voldoende om een zorg te bieden voor onze kinderen op een niveau dat wij voor ogen hebben.

Wij streven er naar om de kinderen een intensieve begeleiding en verzorging te bieden midden in de maatschappij, waarbij er ruimte is voor interactie met de omgeving. Gelukkig zijn er al bedrijven en organisaties die ons een warm hart toedragen en hun naam willen verbinden aan onze Stichting. Zij staan hieronder vermeld.

We zijn nog altijd hard op zoek naar mensen, bedrijven of organisaties die op een of andere manier ons willen steunen. Dit kan in de vorm van een financiële bijdrage, maar ook door sponsoren van materialen en artikelen.

Stichting Liz
IBAN: NL7 7INGB 0006 4068 42

Goededoelen-instellingen zijn volledig vrijgesteld van schenkbelasting en erfbelasting als de instelling is aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI).

Een ANBI is een kerkelijke, levensbeschouwelijke, charitatieve, culturele, wetenschappelijke of andere instelling die het algemeen belang dient. Zij hoeven geen schenkbelasting te betalen over uw gift of over uitkeringen die zij in het algemeen belang doen. Ook betalen deze organisaties geen erfbelasting over ontvangen erfenissen. Die erkenning is ook voor u belangrijk. U kunt voor de inkomstenbelasting (IB) alleen giftenaftrek krijgen voor giften aan een instelling die een beschikking van de Belastingdienst heeft. Stichting Liz is door de belastingdienst aangemerkt als ANBI.

Wij bedanken de volgende bedrijven en stichtingen heel hartelijk voor hun financiële steun aan Stichting Liz:

Hoofdsponsor

NSGK