Openingstijden
Stichting Liz geopend van maandag tot en met vrijdag. De kinderen worden tussen 8.30 en 9.00 uur verwacht. Ophalen kan tussen 16.45 en 17.15 uur.  Als uw kind een halve dag (1 dagdeel) komt, haalt u uw kind op  tussen 12.30 en 13.00 uur. Afwijkende breng en haaltijden zijn in goed overleg mogelijk.

Samenwerking
Stichting Liz werkt nauw samen met de basisschool, peuterspeelzaal en kinderopvangorganisatie binnen de panden waar we gevestigd zijn. Dit betekent dat er dagelijks contactmomenten zijn tussen de kinderen van de Liz groep en de kinderen van school en/of opvang. Kinderen van de Liz groep sluiten aan bij de groepen van school en andersom komen de kinderen van school en opvang in de Liz groep. Een kind van Liz wordt altijd indivdueel begeleid door een groepsleidster van Liz en afspraken worden in goed overleg met de leerkrachten van school of medewerkers van opvang gemaakt. Uiteraard wordt u als ouder daar ook over geinformeerd.

Persoonlijke verzorging
Handdoeken en slabben worden door stichting Liz beschikbaar gesteld. De ouders wordt verzocht om t.b.v. het verblijf voor schone reserve kleding en een slaapzak (indien van toepassing) te zorgen, ook luiers dienen door de ouders verstrekt te worden (kleding gaat ongewassen mee terug).

Voeding
Gebruikelijke drankjes, versnaperingen/fruit/tussendoortjes zullen door Liz worden verstrekt. Speciale diëten/sondevoeding dienen door de ouders aan Liz beschikbaar te worden gesteld. Ook aangepast eet- en drinkmateriaal dient door de ouders beschikbaar te worden gesteld.  Bij afname van een gehele dag zal de lunch door Liz worden verstrekt.

Afwezigheid
Wanneer uw kind door ziekte of andere oorzaak geen gebruik kan maken van de opvang verzoeken wij u dat telefonisch te melden ruim vóór aanvang van het betreffende dagdeel. Indien we tijdig op de hoogte zijn, kunnen we eventueel op verzoek een ander kind een extra dag aanbieden.

Feestdagen
Stichting Liz is gesloten op de dinsdag en vrijdag van de Vierdaagseweek van Nijmegen en 1 week in de kerstvakantie. Tevens zijn wij gesloten op Koningsdag, 2e Paasdag, Hemelvaartsdag en de aansluitende vrijdag, 2e Pinksterdag.