Zorg thuis

Heb je soms moeite met de opvoeding van je kind? Weet je niet goed hoe je bij je kind aansluit? Of hoe je goed op elkaar moet reageren? Soms is de lichamelijke zorg even te zwaar. En heb je daar hulp en ondersteuning bij nodig. En kom je er zelf niet meer uit. Want driftbuien, slaap-, eetproblemen of andere spanningen kunnen veel van je gezin vergen. Wil je graag (weer) een stabiele thuissituatie? Goed nieuws: we zijn er voor je. Onze ambulante begeleiding kan jullie gezin enorm helpen.

Bij Stichting Liz krijg je begeleiding aan huis
Speciaal voor je kind. We werken samen aan jullie vaardigheden en een rustige thuisbasis. Onze orthopedagoog en ambulant begeleider helpen jullie om weer een fijne, stabiele thuissituatie te maken. Samen met hen maken jullie een behandelplan met doelen waaraan jullie samen gaan werken. De ambulant begeleider komt elke week of vaker bij jullie thuis. Of natuurlijk op de plek waar de problemen ook spelen. Bijvoorbeeld op school of de kinderdagopvang. De orthopedagoog organiseert en regelt het behandeltraject, coacht de ambulant begeleider en sluit aan bij al jullie behandelplangesprekken.

Wil je meer weten? Stuur gerust een mailtje naar Simone Weijers: ambulant@stichtingliz.nl. Zij helpt je graag verder.

Onze kinderen en collega’s aan het woord...

Simone

“Geen dag is hetzelfde als ambulant coördinator, en dat maakt het werk zo leuk! De ene dag bestaat uit snel schakelen en plannen om de beste zorg te kunnen leveren voor het gezin. De andere dag ben ik druk met acquisitie en het verbeteren van het fijne en bekwame ambulante team. Er zijn korte lijnen tussen ouders, ambulant begeleiders en medewerkers op de groepen, zodat de zorg goed verloopt. Een uitdagende, variërende, interessante, mooie en dankbare rol!”

Simone
over Zorg thuis