Klachtenregeling

Bij Stichting Liz proberen we onvrede snel met elkaar te bespreken en problemen samen op te lossen. Soms lukt dat onderling, en soms is daarvoor externe hulp nodig. Wil je onze uitgebreide klachtenprocedure lezen? Vraag ‘m gerust op bij Angela Hendriks via angela@stichtingliz.nl.

Ben je ergens niet tevreden over?
Dan vinden we het fijn als je eerst contact opneemt met de persoonlijk begeleider van je kind. Zo kunnen jullie in een persoonlijk gesprek een goede oplossing zoeken. Is dat gesprek niet voldoende? Dan wordt je onvrede soms een officiële klacht. Onze pedagogisch manager staat voor je klaar om de klacht samen op te lossen. Kom je er nog steeds niet uit? Dan kun je contact opnemen met onze bestuurder.

Wil je graag onafhankelijke ondersteuning bij je klacht?
Of wil/kun je de klacht niet bespreekbaar maken met ons? Neem dan contact op met het Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie en helpt om onvrede en klachten over onze zorg mee op te lossen. Wil je advies over hoe je het beste om kunt gaan met de situatie waar je ontevreden over bent? Of weet je niet welke klachtenprocedure voor jouw situatie geldt? Dan kun je ook contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op.

Heb je jouw klacht of ontevredenheid doorgegeven?
Dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of je klacht voldoet aan de voorwaarden om hem in behandeling te nemen. Ze kijken ook welke procedure erbij hoort. Missen ze informatie of zijn er dingen onduidelijk? Dan vragen ze je om je verhaal aan te vullen zodat de klachtenprocedure kan starten.

Zo geef je een klacht door aan Klachtenportaal Zorg
Geef je klacht door via het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg of door een e-mail te sturen naar info@klachtenportaalzorg.nl.